5 Juni 2012

Ett tag sen nu igen, men har haft fullt upp med allt möjligt. Sitter i soffan och ser fotboll på Tv, och William är ute och leker med sina kompisar. Ikväll saknar jag min lillebror så fruktansvärt mycket. snart 2 år sedan du lämnade oss, du skulle blivit 11 år i år. Så jäkla orättvist att du inte får vara här och umgås med din familj o vänner eller göra allt som du ville göra. Vi hade så mycket framför oss. Du är bäst lillebror och du följer med mig vart jag än går, William frågar mycket om dig, han saknar dig tror jag fast han bara var 2 när du lämna oss. & nu vidare till något annat, funderar på att köpa en ny soffa, har just nu en ful grön skinnsoffa. På lördag blir det middag hos Kent för att fira mormor & morfar som fyllt 75. Annars blir det en lugn helg. Tack för mig, ta hand om varandra, lev varje dag som om den vore er sista. / Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0