26 Mars 2011

Snart mars månad slut, stora dagen börjar närma sig för min del.  är riktigt nervös. Hoppas jag fixar det. Jag behöver verklgen det. Idag har varit en lugn dag, hhar hjälpt till här hemma hela dagen. Nu på kvällen har jag varit ute en sväng och gått samtidigt som wille cyklade. Han gör stora  framsteg när det gäller det. Han låtsades dessutom att den var en cross, och då menar jag verkligen det, han skulle ligga ner i svängarna vilke resulterade til att han trillade, hahha. Snacka om söt unge! Nu sitter man med syster yster och snackar. Blir snart sängen för min del. Ska upp med tuppen och se på henne när hon tävlar. Ni får ha en fortsatt trevlig lördag kära vänner..

jag saknar min N. <3


Vad sägs om denna tröjan? :)



chillar i fikarummet på verkstaden.



shopping på G. ;)



en lycklig kille.



lite kvinna är där i honom, lite slingor.. :P



lite suddig, men från utekvällen med louise. <3



Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0