24 Juni 2011

Har tyvärr inte haft tid eller ork till att sätta mig och skriva i bloggen! Har haft mycket att göra och haft mycket i mina tankar. Saknar min lillebror nått så fruktansvärt nu. Blir bara värre o värre för var dag som går. Idag är det första midsommaren utan dig, mamma satte upp en midsommarstång vid din grav, så vackert! Körde inom där när jag körde hem innan idag, tårarna bara rann. Önska bara du kunde va här och klä den riktiga med oss i familjen, så man kunde få höra ditt skratt igen. Hur glad du alltid var. Det är tungt, jävligt tungt! Nyss ätit jordgubbar, jag vet hur mycket du älskar det så jag åt några för dig med min ängel.  Innan jag blir allt för ledsen så bytar jag ämne - William kan nu cykla utan stödhjul, så himla duktig! & så mallig han är nu när han kan det..  Vi har hunnit med en hel del sen sist jag skrev, ystad djurpark, skånes djurpark, matcher, kalas, badat, shoppat, grillat på stranden, umgåts med vänner & familj. Här kommer lite bilder som förklarar den sista tiden... <3








William med sin pappa.











alltid lika glad mina lilla prick. <3







Min ängel. <3 Jag saknar dig så nu.







Glad midsommar allesammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0