30 December 2011

har ju som sagt hänt en del sen sist jag skrev här. Är bara några få dagar kvar till nytt år, alltså nya möjligheter - som alla skriver. Flyttade till egen lägenhet den 1 December och kan meddela att det är det bästa jag någonsin gjort, vi älskar det! Vi har inte riktigt kommit i ordning men det börjar bli riktigt fint. Kommer blir riktigt bra i slutändan. Nyår händer inte så mycket, pågrund av sjukdom - middag hos mamsen sen blir det bara mys med massa godis o film & se på raketer med lilleman. 

Nu ska jag se klart filmen och sedan lägga mig så man mår lite bättre imorgon.. Hoppas ni har haft en underbar fredag, för det har jag haft.  och tack för allt stöd jag fått, mina vänner & min familj är dem bästa. thank you and good night....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0