3 mars 2010

I have a long road ahead of me, it´s cloudy and dark, it´s hard to see. Will i ever get through to the end? Been down this lane so many times before, and i told myself i would do it no more, Now i´m back on the same road again!



Idag skulle jag egentligen firat 100 dagars med mina damåår. men eftersom det inte är 100 dagar till studenten för min del så sket jag i det. På fredag blir det 20 års fest för tvillingarna, efteråt blir det utgång i malmö eller öja! Lördagen är inte planerad ännu. Tar dagen som den kommer.. har varit en sjukt bra dag i skolan, bara älskar mina tösser. Vi ska göra en pjäs tillsammans det kommer bli så jävla ball. imorgon är det skolan mellan 8-3 sen hem och fixa. Sen på kvällen blir det nog bio. men har inte riktigt bestämmt mig ännu, Kanske bara blir en filmkväll med mina damåår!   Just nu sitter jag och pluggar, tog en liten paus för att blogga lite grann. Men nu ska jag äta lita maauud. ses & hörs <3


& jag bara saknar dig mer och mer för varje dag, det finns absolut ingen som dig. jag har aldrig kännt såhär..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0