25 December 2010

Då var julafton över.. Hade en toppen dag med min älsklade familj. Saknade dock dig Niklas. Men vet att du fanns med oss HELA kvällen, även pappa! Ni finns alltid med mig.. Jag älskar er!  Idag har man tagit sovmorgon, passa på när man kan. Sen varit iväg och hjälpt mamma med lite saker, och hyrde film & handla godis. När vi kom hem igen bakade jag och syrran lussekatter. Fast blev jag som gjorde allt jobb, hon bara åt dem sen.. Annars har man inte gjort ett skit idag. Är ganska trött och sliten!  DEPPIGT. Men det kommer bättre tider snart. <3




JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!






STOREBROR <3



BÅDE STOREBROR OCH LILLEBROR. <3


Jag , emelie och vår ängel Niklas. <3



KÄRA MOR MIN. <3



Och vår lille pajas. Emma, brors flickvän. :) <3



Niklas och William för 3 år sedan. <3



Niklas sista JULAFTON. även bror, mamma och patrik på bilden. <3



Och min älskade William. <3




GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0