22 December 2010

Onsdag, onsdag, onsdag. Snart fredag och julafton. Ska bli så himla mysigt med bara vi i familjen. Men tyvärr fattas det 3 stycken viktigta personer för mig, som jag saknar väldigt mycket.  Idag har inte hänt så mycket, hämtade syrran och willebus vid 2 tiden sen vidare till sjöbo för handla lite inför fredag. och nyss har man sett klart en film. Idag fick en av mina bästa vänner reda på att hon fått missfall, alltså jag förstår inte. Varför ska allt hemskt FÅ HÄNDA? Imorgon blir det en dag med mamma, syster och william. Det blir shopping.. Blir att inhandla de sista julklapparna. tycker inte om att fråga vad folk önskar sig. för det vanliga svaret man får är antingen jag vet inte eller jag vill inte ha någonting... So not true! Känner igen det.


Så galet vacker du är lillebror. <3







Om man skulle lägga sig i tid ikväll kanske så man slipper sitta uppe helt själv och bara tänka på allt skit som har hänt och händer, blir bara så ledsen då och har ingen tröstande famn just nu! Låt tiden gå FORT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0