090930

Ännu en dag avklarad. Känns som tiden bara springer iväg.
Började med att jag vaknade runt 7, gick upp och gjorde velling till min prins. Sen låg vi och mös till klockan blev halv 8. Sen gick vi upp och tog på William sina fina kläder han skulle ha till dagis eftersom dom skulle fotograferas idag på dagis. Längtar efter bilderna så man kan se om dom blev bra, men det blev dom säkert.  Efter jag lämnat William på dagis klockan 8 så åkte jag och min mamma till min mormor & morfar och hjälpte dom med några saker för dom ska flytta. Sen fikade vi med bullar där.  Klockan 11 körde vi hem till oss igen för att hålla på här hemma lite. och då gick tiden så himla fort. Plötsligt var klockan 3 och då skulle vi hämta William.

Halv 4 åkte vi till Sjöbo där vi skulle kolla på simning som William älskar att titta på. HAHA. Men redan där märker jag att något inte stämmer med William. Han var alledles hänging och jätte trött. Han somnade nästan på stolen där. När vi kommer hem klockan 6 tar jag tempen på honom. Och det visar sig att min lilla prins har 40 graders feber ;O . Då kunde jag förstå hur han kände när vi var borta. Stackars liten som inte kan säga något ännu =/ Man känner sig så himla korkad liksom. Halv 7 fick William alvedon och velling och sedan blev det sängen. Han mår inte bra. Han har inte somnat ännu och klockan är nu 8. Stackars liten alltså. :( Mammas hjärta <3 Så imorgon blir det till att stanna hemma med honom. Får ringa skolan, försäkringskassan och dagis. Blir en tuff natt och dag. Ska försöka lägga mig så fort William somnat så jag blir utvilad till imorgon. 



Jag har en dröm. Jag har en sång som gör mig stark när dan blir lång. Om man vågar tro på sagans goda fe klarar man att möta.. allt som livet ger. Jag vill tro att änglar visar oss nåt gott i allt vi ser, jag vill tro att änglar viskar oss att drömmar kan bli fler. En evig dröm, jag har en dröm.



Nä nu ska jag försöka natta Wille stackaren. Sen se lite tv.   så godnatt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0