090922

Jaha, då var man tillbaka här igen. Har bestämmt mig för att börja skriva här igen. Och lägga upp lite nya bilder på prinsen min. Jag har ju börjat skolan igen. Går barn-fritids programmet i ystad på österportskolan. Har fått en jättebra klass. Finns några riktigta pärlor i min klass!  Men det funkar bra. Känns skönt att komma igång igen efter 2 års uppehåll.  Finns fler mammor på skolan som också börjat nu efter sommaren. William går ju på dagis, och det funkar också jättebra. Han älskar dagis. Hoppas det fortsätter i denna stilen. Just nu har jag inte varit i skolan på 3 dagar, är super förkyld. Ska vara hemma imorgon också så jag blir helt frisk. Men på torsdag är skolan igen som gäller.. Till helgen ska William nog till sin pappa, men vet inte ännu. Har inte bestämmt mig om jag vill ha honom hemma. för ska jag ingenting så kan han lika bra vara hemma hos mig och mysa hela helgen.


Ikväll har inte hänt så mycket eftersom jag är sjuk, det blev ingen träning heller. Var ute en runda med syrran och William, sen klockan 8 var vi spikade framför tv:en för då var det idol.  Nu sitter jag här och kollar runder lite. Men tänkte ta mig i nacken och gå och lägga mig. Kännr mig så hängig när jag är förkyld. Jääte trist =/


så godnatt, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0