091006

Äntligen hemma efter en halvtråkig match. Vi förloade med 2-1 men det gjorde inte så mycket eftersom det var B-laget jag spelade med. Ställde upp för dom :) Så nu sitter man här igen, har tråkigt som vanligt. Tänkte slänga mig i sängen nu direkt så jag kommer upp imorgon.  Det var lite tajt imorse. hahah!   Har knappt fått umgås med W idag, så himla tråkigt. :/ får ta igen det imorgon när jag är hemma hela kvällen. Han är det finaste jag har, <3


Till helgen blir det Vimmrtby får våran del ju, kommer säkert bli jätteskoj där uppe. Hoppas på fint väder också. Och bra placeringar för mina kära. Hoppas bara det går bra påvägen dit & hem. Tar nån timme dit ju. Men william brukar vara jätteduktig på att åka långt. bara man stannar lite & äter eller bara stannnar för att  sträcka på benen. Det kommer gå jättebra känner jag på mig =) , nu ska jag slänga mig i sängen,





GODNATT, <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0