091004

Jaha, då har man äntligen fått hem sin lilla stjärna, fått i sig en kycklingsallad & packat upp sina väskor. Det blev både en lyckad och en mindre lyckad helg.


Helgen: Vi åkte vid 3 tiden i fredags till svampabanan. Där vi satte upp tältet till husvagnen osv. På kvällen där sen åt vi pizza & tog det lugnt bara. Gick upp runt 9 på lördagen, riktigt skönt med sovmorgon. Gick ut och tittade på niklas när han tränade & när de körde rallycross. Sen på eftermiddagen började det blåsa som satan, och dom gick in på raidon att med att det skulle bli "storm". Och vi tänkte inte mer på det och sen på kvällen började det blåsa ännu mer, så vi fick sätta upp stormlinnor för alla tält höll på att blåsa iväg. ;O heltr sinnes vad det blåste.  Jag gick och la mig runt 10 men kunde inte somna för hela husvagnen gungade som tusan. Upp klockan 8 söndagmorgon för man skulle ut och se niklas träna igen var även en runda ute på bilbanan & tittade på folkrace, sen runt halv 11 tiden kom min mormor & morfar och hämtade mig för jag skulle spela match.  Och den matchen behöver vi inte prata om, uselmatch om jag säger så. Vi torska med 5-1. Men det gick knappt att spela pågrund av blåsten!



En mycket bra låt jag rekomenderar nu..
Sexy Chick - David Guetta feat. Akon ( Sexy Bitch Clean Version )



Nu ska jag  snart slänga mig i sängen, skoolaa imorgon så upp klockan 7 ;O  Börjar 9 och slutar kvart i 3. Helt okej tid. Men kunde varit bättre. haha, Imorgon blir det bara skola sen hem och mysa med min underbara sötnos. För sen på tisdag ska jag spela match med b-laget. var dum nog & ställde upp. Men det blir säkert kanonkuul det med. Men godnatt & sovgott alla godingar <33




Jag avslutar inlägget med en bild på min goding. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är sötast

2009-10-04 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0