14 November 2009

Snart är det nytt år också! hhaaha.  Igår blev william 21 månader. Riktigt stor kille.
I torsdags åkte William till sin pappa lika tråkigt som vanligt när han åker från mig. Men han kommer hem imorgon igeeen!  I helgen har inte hänt så mycket, var på bio igår med Hannah vi såg flickan som lekte med elden. Den var jääätttebraa. Sen idag har jag bara häjlpt till här hemma och nu ikväll blir det bara mys framför tven med en mass gottis!  

Spelade cup fredagen den 6/11 i svalöv då vi blev 3a. Sen ska vi iväg till Växjö på lördag nästa helg och spela en stor cup där uppe. Ska bli riktigt skoj att komma iväg och möta andra lag än skånelag!
Sen nästa fredag ska jag till Tomelilla på en liten fest där. Ska också blir riktigt kul faktiskt!
Nu ska jag gå och äta ltie glass sen slänga mig framför tven och mysa för mig själv!  

Ber om ursäkt för jag inte skrivit på ett tag men har haft mycket att göra med skola och william och fotbollen.  Så nu tänker jag börja igen för en persons skull! HAHAH nej men det är skönt att få skriva av sig ibland! 




En mycket bra låt jag rekomenderar nu!
Sean Kingston - Face Drop




SOVGOTT, <3

Kommentarer
Postat av: Du vet

Gillar det du skrev haha

2009-11-15 @ 09:25:48
Postat av: Jennies Designblogg

Hejsan. Jag ville bara tala om att jag har kommit igång igen. Kika gärna in på min designblogg.

2009-12-04 @ 21:50:09
URL: http://halilaulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0