090713

Jävlar vad tiden går, känns som det var igår det var nyårsafton fan!  Idag har man inte gjort så mycket, har varit ute mest hela dagen. När mamma och familjen kom hem stack vi och hyrde film och handlade pizza med hem. Så det blev en slappekväll!. Och nu sitter man  här bara och ser dum ut. Tänkte faktiskt gå och lägga mig aldelles strax.  Det är inte bra att vara uppe såhär länge.  Här kommer lite vad som hänt under helgen.

Torsdag: Blev det film kväll med Jonas!
Fredag: Var man med elin och träffade 2 vänner till henne, + övernattning hos Elin.Var också och hälasde på hos Iza&Jimmy och lillfisen Filip!
Lördag: Kom Robin hit och checkade film med mig! <3

I veckan har jag ingen aning om vad som händer. Tar dagen som den kommer hade jag tänkt. HAHA.

Tjiiing. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0