21 December 2009

Idag var det näst sista dagen i skolan, egentligen var det onödigt att vi ens stack dit. Började halv 10, hade mentors samtal, sen hade vi ingenting förrän vid 12 för då såg vi en film som varade i 2 timmar sen slutade vi. Helt meningslöst alltså. Tog 2 bussen hem, halvvägs hem ringer min kära mormor, hon vill ha med mig ut och handla lite julklappar. Och visst ville jag det, så jag tog bussen direkt dit. Vi åkte först till staffanstorp och käkade på mc donalds, eller vi & vi. det var bara jag som åt ;O sen åkte vi vidare till Nova Lund. Där jag hittade julklapp till både min mamma och min storebror! Handlade även lite till mig själv. Men man kan bara inte låta bli när man är ute och shoppar till andra. hahah!  Vilken dålig bortförklaring jag hade där.. Jag kom hem runt kvart över 6. Då blev det lite mat sen slängde jag mig på sängen och såg film. Jag såg den där NIKO filmen, svinrolig är den. Ni måste se den! 


Helgen har varit kanon. Fredags stack jag till Elins jobb och höll henne sällskap i 5 timmar medans hon jobbade. typ 19.00 - 24.00 , bara för att Helen är så himla snäll. Sedan sov jag hos henne. Lördag gick vi upp halv 10 för vi skulle stå och sälja granar i södra sandby i fucking 3,5 timme. det var riktigt kallt kan jag lova. Men vi lyckades sälja 20 granar. Rekordet har vi också (; Sedan hem och köpa gran till Kent. Därefter hem till Elin och göra sig iordning inför kvällen.  För vi skulle til öja senare på kvällen!

Hemma hos Elin spelade vi lite kort och lyssnade på musik och sen blev vi hämtade av Daniel, David, Erik och Aleks vid halv tolv tiden. Långt om länge var vi i Ystad, men då kommer aleks på att efter hennes kissepaus i Sövestad så hade hon tappat sin telefon när hon trillade när hon skulle in i bilen och detta kom hon på när vi var i YSTAD, så vi vände tillbaka och hittade telefonen precis där hon hade trillat.Öja var ganska kul, inte överdrivet, men helt okej, Vi var hemma kl 4 på natten. Och vi slockande direkt när vi kom hem. Självklart kommer jag sticka dit fler gånger (: Nu blir det sängen och se lite TV..

 

 

& visst, vi fastnade på bild med bruuudar, vilka snyggingar vi är ;)


Aleks & Jag

Aleks & Elin

 

Natti Natti, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0