12 Januari 2011






Sometimes I miss you too much.. Now is a moment like that.. ♥






Jag ska erkänna att det känns svårt ,det känns fortfarande svårt
att leva utan min starkaste solstråle.
Men jag vänjer mig, vilket jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle göra.
Nu är det 5 månader sen den hemska dagen.
Jag kan säga att jag tänker på den dagen i princip varje dag.
Jag vill inget hellre än att du ska komma tilbaka.
Men det finns inget att göra, du är borta. Du finns inte mer.
Men jag ska erkänna att jag är fortfarande lite rädd, rädd
för hur jag ska klara av det här året utan dig.
Julen gick ju bra även fast den kändes hård.
Jag undrar om det här var meningen.







Willebusen. =)




Kommentarer
Postat av: Emma

Wille är ju bara så himla söt, precis som sin mamma :) <3<3

2011-01-15 @ 00:10:01
URL: http://910525.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0