25 Februari 2011

Då var snart Februari slut också, tiden bara springer iväg. Just nu är en bra period, tack vare mina bästa vänner och min älskade familj. Vi klarar det här tillsammns. Vi saknar Niklas varenda sekund, men du finns med oss vart vi än går.. Veckan har bestått av plugg, körning och varit hemma med syrran som haft lov från skolan. Riktigt mysigt med henne hemma! Idag har vi varit ute en runda i skogen, cyklat & haft fredagsmys. W var uppe ända till halv 10. Imorgon blir det att köra till malmö med Mamma och Emelie och hämta ut Emelies modellbilder. Ska bli spännande och få se dem! Nu blir det sängen för min del, hoppas alla har haft en toppen fredag för det har vi.


Charmtrollet själv.


skogspromenaden.



& då bjuder jag på denna..




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0