25 Maj 2010

har varit en lugn dag med lite pluggande. Snart kommer madde hit och hämtar mig, vi ska ut till karups nygård där Williams dagis befinner sig. Vi ska ha grillkväll med barnen och dem ska även underhålla oss föräldrar lite! Tråkigt det har varit så blåsigt och regnit idag när dem varit där ute hela dagen.  Så det blir ingen träning för mig ikväll. Trist men sant men vad gör man inte för sitt barn. 

Vad händer till helgen? Dansgalan kanske? Beslutsångest, Elin gör allt för att få med mig på lördagen, men jag är mer taggad på fredagen. För båda dagarna blir det 300 kronor, tycker det är lite dyrt om man nu inte alls har kul :/ ÅH vad jobbigt det ska vara. Nu ska jag gå och städa lite och lyssna på musik, det bästa som finns. För snart kommer madde & hämtar mig.

Jag är så glad över att jag har fått ett friskt barn, sitter och läser på många bloggar där barnen har sjukdomar och inte kommer finnas vid liv länge till. Det är så jävla hemskt. Jag mår riktigt dåligt när jag läser om dem.  Barn borde inte få drabbas av sånt. Barn är det bästa som finns på jorden. Jag skänker en tanke till alla er där ute med barn som har olika sjukdomar och diganoser.


jag älskar dig William Rosén, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0