1 Maj 2010

ett bra tag sedan jag skrev här, ajajaj! lovade sist att jag skulle börja skriva mer. Men jag har faktiskt ett liv jag också. Veckan har varit ganska stressig, har jätte mycket i skolan nu innan man går på sommarlov, vilket ska bli riktigt skönt. Har varit valborg i helgen, Wille åkte till sin pappa i torsdag så då åkte jag och tittade på mitt lag när de spelade match mot skurup. De förlorade med 5-2, PINSAMT. Skurup ligger sist jag menar hur dåliga är vi, men vi hade faktiskt 3 av våra bästa backar borta, FAKTISKT. Valborg i fredags vilket är väldigt överskattat. Bryr mig inte alls om det längre. Alla bara sypper sig fulla. läste i tidningen idag att flera 14 - 15 åringar som fick åka till sjukhuset osv. En pappa som hittade sin dotter i skogen. Jag menar, vad tänker de små liven med. Dem kan inte ha mycket vett i sin hjärna.  Första gången jag drack ordentligt var när jag var 17. Det tycker jag är lagom, inte när man är 14 år. man är för fan fortfarande bara barnet då.  Nog om det, Valborg tillbringade jag med min favorit. Tack för en jätte mysig dag. Idag har jag sovit hela dagen sen umgåtts med min älskade mamma och syskon. Nu är man med favoriten igen. Kommer bli en bra kväll detta med. Imorgon ska jag se på innebandy match. Kommer bli en rätt chill dag, sen på kvällen kommer min älskling hem. ''

Nu ska jag se på film så ni får ha en underbar lördagkväll för det tänker jag ha!


LOVE YOU, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0