25 December 2009

då var julafton över för detta året. Bara 1 vecka kvar sen är det 2010.  Helt sjukt vad tiden går fooort! Igår hade vi en supermysig dag/kväll. Vi spenderade den hos mina kusiner. Jätte trevligt när man träaffa hela tjcka släkten. Vi var hemma runt 9 tiden. Oc från det att vi kom hem så satt jag, min syster & min mamma och spelade BUZZ. Svin kul! Vi satt uppe till halv 2. Helt sinnes vad trött jag var sen. HAHAH

Nu ska jag & min syster göra varma mackor och dricka varm choklad. muummss! Bilder från julafton kommer in senare under dageen, orkar inte just nu.

BYEBYE, <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Okej, det lät som en rolig kväll gumman (: men vi ska väl fortfarande fira nyår tillsammans ? (a)

2009-12-26 @ 01:13:02
URL: http://greatvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0