10 December 2009

iIdag har varit en lugn dag, mådde dåligt imorse så stannade hemma från skolan, men ska försöka ta mig dit imorgon och göra provet iaf!  Idag gick William på dagis mellan halv 9 & 3, när han kom hem busade vi lite och lagade mat tillsammans, bara han och jag hemma. Det blev schnitzel eller  hur tusan det stavas och potatismos. Jättegott blev det och william storåt. Men han äter allt och hur mycket som helst vilket är mycket bra. Efter maten tittade vi på julkalendern och öppnade chokladkalendern. Han är så himla mysig på kvällen när man ska se tv och mysa med honom. så himla underbar.

Träningen igår gick skitbra, ska ut och springa en dag i helgen med. Ska börja träna hårt nu så man inte ligger efter sen när allt drar igång igen. Imorgon blir det skolan och göra prov, sen hem och hämta William. Sen kommer hans pappa på eftermiddagen/kvällen och hämtar honom. Han ska vara där tills på söndag. Så det blir kanske lite bio i helgen och bara ta det lungt. Jag passar på när han är hos sin pappa att umgås med mina underbara vänner. Rebecka, Bianca & Josefine, ni gör mina dagar bättre och roligare. Inte en enda tråkig stund med er 3. Ni är bäst helt enkelt!  Tänkte se 2012, någon som har sett den? Är den bra?
Nu ska jag lägga mig på soffan och se lite på mtv, dom gör riktigt sjuka saker på det programmet. HAHA.


Min lilla solstråle!





GODNAATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0