8 Februari 2011

har varit en lugn dag, blir sängen innan 12 idag för min del. Brukar inte hända så ofta men ikväll ska jag vända på det. Var och fikade med busungen förra veckan, riktigt mysigt bara han & jag! För övrigt händer det ingenting, vi tar dagen som den kommer. Saknar dock N <3 som bara den nu! Imorgon blir det sjöbo sen ta det lugnt, tänkte klippa lillen imorgon, börjar bli lite långhårig nu tycker jag, fast hade han fått bestämma hade han haft lika långt som sin mamma.


I






Imorgon är det 6 månader sen du lämnade oss, mina älskade lillebror. Jag saknar dig så. Du förblir alltid min stjärna. Jag ÄLSKAR DIG. <3  Vackra ängel!









6 HELA månader utan dig min älskade solstråle! Varför? varför ska vi behöva leva utan dig? Varför tog han dig? Varför ta en 9 årig lycklig liten pojke som alla älskade? Saknaden efter dig är otroligt stor lillebror, jag vet inte hur jag ska klara detta utan dig. Vi gjorde allt tillsammans. Allt jävla skit vi hittade på. Jag saknar det. Nu är allt tyst och dystert här hemma.  Att bara gå in på ditt rum och tända massa ljus varje dag, det tar död på mig.. SE ditt fina crossrum stå helt orört, jag saknar dig. Tårarna bara rinner av att skriva det lilla om dig, skulle kunna sitta hela natten och bara berätta om hur fin & underbar du är! Jag är lycklig som fått ha dig som lillebror, JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE ÄNGEL, starkaste stjärnan någonsin. <3 Allt jag gör, gör jag för dig. <3

Kommentarer
Postat av: Amandahallqvist

han finns alltid med dig! glöm inte de, det var jätte fint skrivit! men glöm aldrig, han finns alltid med dig! vart du än går, vart du än är, eller vad du än gör, så finns han där i ditt hjärta! och där kommer han aldrig att försvinna! <3

2011-02-08 @ 23:15:38
URL: http://amandatyp.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Sålänge han finns i dina tankar, minnen och hjärta, sålänge lever han för dig. Du är stark min vän, jag beundrar dig så himla mycket!

2011-02-09 @ 23:14:24
URL: http://910525.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0