11 Mars 2010

har varit en hektisk dag, haha nej det har dte verkligen inte. har bara legat hela dagen. Jag har heller inte skrivit på ett tag mycket dålig stil av mig. men ska börja skärpa mig igen. helgen var kanon som sagt, och veckan har varit lite mindre bra. Här kommer lite saker som jag gjort i helgen.

- fredag ; Twinsen fylla 20, utgång i Malmö.
- lördag ; låg jag hemma hela dagen, på kvällen blev det ystad.
- söndag ; blev hämtad i ystad av madde & tullberg, gick på kalas, & umgicks med Malin.


som sagt, det var en kanon helg tillsammans med det folket jag tycker om.  Ikväll blir det bara till att ta det lungt här hemma, är ganska slut i kroppen efter en jobbig vecka.


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0