16 Februari 2010

Längesedan man skrev nu, ganska dåligt av mig. (N)

 

Jag kan helt ärligt inte komma ihåg att jag någonsin mått såhär dåligt över någon. Min ork och vilja finns inte här just nu.  Men jag tackar gud för att mina vänner finns. Ni är dem bästa. <3

 

under denna tiden jag varit borta har jag hunnit med en hel del. kalas, fest, skola, träna, sola, plugga m.m! Men det fattas en sak, det är dig jag vill ha... Jag tänker inte ge upp hoppet om dig. Du är den finaste jag vet <3

 

 

skriver mer ikväll (:


Kommentarer
Postat av: Kicki Magnusson

Hej helen...tycker din blogg är jätte rolig att läsa du får uppdatera oftare bara...



Puss&Kram Kicki

2010-02-24 @ 20:00:11
URL: http://kickimagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0