8 Augusti 2010

2 dagar tills jag blir 19.
21 dagar tills jag och min älskling åker.



Vilken månad, match i fredags vilket gick ganska bra för min del men vi förlorade. Dock skriver jag inte här på bloggen vad jag tycker är felet för då får man bara skit för det sen. Så det håller jag för mig själv och med mina närmsta vänner. I igår var det avskedsmiddag för Elin, ';( hon åkte till USA imorse och ska stanna där i 4 år. Känns tomt utan henne redan faktiskt. Vi snackar om allt med varandra, får bli över facebook nu.. =/  Idag är bara en skitdag, det regnar konstant och jag orkar absolut inte göra någonting. Har sett en film nu på morgonen och sen ikväll kommer mitt hjärta hem igen. Han ska få massa kläder och leksaker som hans mormor och morfar köpt till honom när dem var i Ullared igår.  Så det ska bli mysigt att få hem honom ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0