090715

Kom nyss in, har varit inne hos grannen och lirat lite fotboll!  Riktigt nice. Ska bli skönt att komma igång igen på tisdag (: Och nu sitter man här med en kall cola och choklad. Riktigt fetto är var jag är! HAHAH.  Imorgon blir det sjöbomarknad. Med Emilie & Evelina i hope. Ska bli kul och träffa er tjejer!  Blir väll bara till att gå och titta och träffa massa massa annat folk.  Alltid lika proppfullt där.  Ska även gå på fredagen, menhar inte bestämmt med vem ännu.  Men imorgon bli det med William och på fredag utan William. Då ska han vara hemma hos sin mormor och mysa istället =)




NÄFAN, nu ska jag nog gå och lägga mig och se en film i min sköna säng. Harregött, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0