28 December 2009

Underbar helg som varit. Helt galen fredag.  Jag , Elin , KK & Linus bestämde oss för att sticka till Tingvalla. Och tur var det. För så jävla kul vi hade. Bästa kvällen på länge! Mötte på mina underbara vänner där också, Rebecka, therese, Pernilla, Patricia.  Riktigt kul var det. Älskar er tösser <3  Lördagen låg jag hela dagen ungefär. HAHAH, har mig själv att skylla tror jag.  Sen söndag var jag med Madeleine på Burlöv Center och Nova Lund med våran prins. Riktigt mysigt hade vi. Tack för en underbar dag älskling.  Och idag måndag har jag inte gjort ett enda skit kan jag tala om för er. Jo jag har varit ute med hunden & duschat , men det var det enda.  Är riktigt trött nu så blirre bingen om 20 min kanske. GOTTGOTT. Imorgon är det Supercrossen i malmoe. Riktigt jävla ball ska det bli. Se bärldens bästa förare köra in MALMÖÖÖ..  (;  Imorgon åker prnisen till sin fader, och är där till söndag. Så jag ska fira nyår med mina underbara vänner. Hemma hos underbaringen Rebecka. Tack för att man får komma gumman. Kommer bli så sjukt skooj. Dagen man aldrig glömmer. Onsdag ska jag in till NOVA och handla ltie saker till nyår. MÅSTEMÅSTE!!

nu ska jag lyssna vidare på musik och njuta av de "vackra" bilderna som kommer in nu..  <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0