13 December.

Lucia idag, har faktiskt inte varit och tittat på något luciatåg idag. För imorgon så ska min lille William gå lucia på dagis. Ska bli så kul. Hans första lucia på dagis. Han ska vara en pepparkaksgubbe!  Det ska bli mysigt... Ikväll kom även William hem från sin pappa, så vi har gosat och nu sover han såklart..

Igår var jag ute med min älskade HANNAH, fyfan vad kul vi hade. Träffade massa roliga folk. Det räcker att hannah och jag vet vad som hände. hahaha,  Jag kom hem runt halv 5, assssstrött. Slängde mig på sängen & somnade direkt! Imorse vaknade jag halv 1. Och kom på att det var träning halv 2. Så fick skynda mig upp och packa väskan och dra iväg till Veberöd där jag skulle bli hämtad.  Hemma igen runt  4, då jag stack till mormor&morfar och åt middag och vila lite.

Och nu är klockan 11 och denna lilla dam ska slänga sig i sängen och kanske göra lite läxa. HAHAH. så jäkla tradet det är...  Kan det inte bara bli julafton, så det kan bli nyår. Kommer bli fett jävla roligt detta året. Ska ut med mina vänner då, för William firar nyår hos sin pappa eftersom han firade nyår här förra gången. LÄÄNGTA!!!


godnattens, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0