16 Mars 2012

2 månader sen man skrev här inne. Har ingen ork eller lust att blogga just nu. Men tar mig lite tid ikväll och gör det så ni vet att vi lever och mår bra. Har kommit till rätta i min lägenhet nu, trivs riktigt bra där! Har spelat två DM matcher och vinst i båda, första med 10-0 och andra med 13-1.det blev 2 mål för min del. annars har det inte hänt så mycket, William har hunnit bli 4 år gammal, har hämtat mina bilder som låg på min gamla dator idag. Har haft en riktigt rolig kväll genom att gå igenom dem med familjen. Många minnen med vår ängel Niklas. <3 Nu blir det snart sängen för att sedan gå upp tidigt imorgon och spela den sista DM matchen. see ya, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0