13 Februari 2011

Snart halvvägs in i Februari, galet vad tiden springer iväg. Helgen har varit underbar, träffat N och bara varit med familjen, lördag sågs det 3 filmer på en kväll, snacka om att man är galen i film! Idag har vi firat min prins, som fyller 3 år idag, William saknade dock sin fina mobror som är och kör cross i himlen. Även haft pizzakväll med familjen, emma var här på besök. Alltid lika trevligt att ha henne här. Imorgon blir det att stiga upp tidigt och åka in till stan och möta upp madde där, sen drar vi till nova!Imorgon är det även alla hjärtans dag, alltid lika kul att inte få något. hahah!! Nu ska jag se lite hipp hipp sen blir det sängen. Ha en underbar vecka mina kära vänner.


bara lilla jag. :)



du är saknad varje sekund.



exakt 3 år sedan denna bilden togs av mig, jag & William saknar dig så lillebror/mobror.



du var saknad idag på Willes kalas, riktigt jävla saknad. Inget är som det brukar, kommer aldrig bli. Fira min son utan min lillebror, du som alltid fick William på glatt humör, du är världens bästa mobror åt William. Vi älskar dig. <3



Jag älskar er, syster och Wille på bilden.



KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0