15 Mars 2010

Halvvägs in i Mars nu också. Vart tar tiden vägen! Hade prov i skolan idag kan ju säga att det gick sådär på det. Så går det när man tränar på fel saker.  Men det är så typiskt mig!  Helgen har varit lite sisådär. Fredaqen var jag bara hemma och tog det lugnt, samma lördag. Söndag umgicks jag med patricia vi tittade på innebandymatch. Sen efter matchen kom marcus och hämtade oss, sen åt jag och Patricia pizza, riktigt jävla god var den!  Sen skulle hon hem och jag skulle till Ystad. Tack för en underbar dag gumman, du finns alltid där för en. Sen idag vaknade man vid 9 tiden, men stack inte till skolan förrän halv 11 för vi hade igen lektion på morgonen. Sen hade vi Matte sen Engelska prov sen sluta vi! GUUTT.. nu händer absolut ingenting, tänkte plugga lite sen kommer nog madde vi ska se film & äta oss tjocka! /   Imorgon är en ny dag med nya möjligheter.. 



"..du bör verkligen se över vad du förlorar innan du fokuserar på vad du vinner.."



kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0