31 December 2010

Sista dagen detta året. Så jävla skönt. Jävla skit år har det varit, förlorade min lillebror..

Idag har jag knappt vaknat. Jävla tandvärk, så är helt öm i hela huvudet. Har legat i badkaret i typ 1 timme. Så himla skönt!  Så nu har man piggnat till lite, men bara lite. Om man skulle joina syrran nu. Har ej lust att blogga idag. Jag saknar min busiga lilllebror som bara den nu. Och min andra goding som är alldeles för långt iväg nu! Tankarna går till er hela dagarna. <3



"Love is when you look into someone's eyes, and see everything you need!"



Jag vill tillbaka till rhodos. :)














Gott Nytt År älskade ängel. Mina tankar är hos dig HELA tiden. Jag älskar dig! <3


KRAM OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR F.ROSÉN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0