30 December 2010

imorgon är det nyår. vad händer då? har inte en aning. snacka om att jag inte bryr mig ett dugg o det. det är överskattat tycker jag! Men vi får väl se vad som händer.

Idag vaknade mn 12. :$  åt fukost och tittade på när mamma, emelie och amanda splade Wii, sen åkte jag och handlade med mamma och syrran..  sen har man inte gjort allt för mycket! Ikväll har har jag umgåtts med min syster. Eller gör fortfarande, hon ska snart spela bingo med mamma och sin pappa, och jag ska strax se en film och äta en massa godis och chips..



Det är tänt för dig varje kväll min ängel! <3






pepparkaksbak. :)



riktigt härlig bild. <3






Jag tycker om dig goding. <3
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0