29 December 2010

ännu en dag avklarad.. hoppas det fortsätter i denna takten. Har ej hänt så mycket idag. har varit i sjöbo medans syrran tränade. Handlade lite med mamsi! Efter träningen åkte Amanda med oss hem. En tjej från simningen som vi känner. Hon ska sova över här, en skit söt och rolig tjej..

& nu har man tagit ett välbehövt bad. Riktigt skööönt. har ingen aning om vad som händer resten av veckan, tar dagen som den kommer. Fredag är det ju nyår, men har absolut inte en aning om vad som händer.. snacka om noll koll. Mina tankar är bara på ett håll nu och kommer va framöver!  GAAALEET.. Man kanske skulle leta upp en dålig film att somna till..

Är fortfarande riktigt arg på min gamla dator. Som ej funkar, och på den har jag alla bebis bilder på William. & även på lille ängeln Niklas. <3 TUNGT om jag ej får ut dem. Men det ska väl gå att lösa på något vis. 












Emelie & William



Niklas med sin klass innan sommarlovet 2010.



JAG SAKNAR DIG. <3



du är så jävla fin lillebror. och bäst på allting. <3



just nu är humöret upp och ner hela tiden. Saknade är enorm efter dig Niklas. Hur ska jag någonsin kunna gå vidare UTAN dig? love you <3



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0