24 December 2010

JULAFTON. & jag saknar min pappa och lillebror, och en annan goding..

Har varit en lugn förmiddag, Tomten kom med paket till William vid 12 tiden eftersom han skulle till sin pappa vid 1. Riktigt mysigt. Han var inte rädd för tomten iallafall. Lika tuff som mor sin tror jag! Sen klockan 2 kom Anneli med familj, så himla trevligt. Och ett stort Grattis till dig Anneli. Du är en pärla!! Sen kom även Emma "storebrors flickvän" hon kom och öppnade paketen från oss.. :) Och nu har alla åkt igen. Blir snart lite julmat sen öppna julklappar.. Blir sen en lugn kväll för mig. Tänker alldeles för mycket just nu.. Känner bara mer saknad då! Ryck upp dig Helen. Tiden kommer gå fort. :)


W, på hans lucia på dagis.


bara jag som gilla tomten. HAHAHA



Han älskade sin nya cykel och hjälm som han fick av gammelmormor och gammelmorfar. :)



GODJUL!




Fler bilder kommer lite senare. <3 KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!

2010-12-24 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0