21 December 2010

Ännu en dag som går mot sitt slut. Vart tar dagarna vägen?  Idag har man städat hela huset, skottat, och åkt pulka! Kom typ 20 cm snö här inatt, och det är galet -19 minus! HALLÅ?  snälla ge mig vååår.. börjar bli riktigt trött på snön. Var bara kul den första veckan. Nu kan det bli julafton och sen nyår sen kan tiden gå fort som attans!! Jag vill ha värmen tillbaka. Imorgon är sista dagen, sen är man ledig fram till den 7 Januari. Ska bli riktigt skönt att få vila lite, från allting.

Om dagarna tränker jag inte alls på det, men när det börjar närma sig kvällen. Då slår det mig! Niklas finns inte med mig/oss. Han som brukar sitta och mysa hos en eller busa med en på kvällarna. Just nu är det riktigt tungt för mig innan läggdags.. Det gör så ont i mig!! Jag behöver liksom honom. Det går inte utan honom. William saknar dig också, det var du som lärde honom allt trams/skit. han älskade dig. & gör det fortfarande. Han tittar mot himlen och säger "niklas sova där uppe".  Han har helt klart för sig, men sover gör du inte, du kör cross och lirar boll. ;) MIN LILLA ÄNGEL. <3

Nu blir det middag, sen mysa ner sig i soffan framför en bra film.  KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0