20 December 2010

DÅ var man tillbaka här igen. Satt och läste igenom gamla inlägg!  varför jag inte alls varit här inne och skrivit är. dels för att jag har prioterat annat. Men mest för att jag förlorade min lillebror den 9 Augusti i en motorcross olycka! Han blev bara 8 år gammal.  Det är helt ofattbart det som hänt. Vi har fortfarande inte förstått att Niklas kommer aldrig mer att komma tillbaka. Men du kommer alltis att finnas i våra hjärtan lillebror. jag älskar dig. <3 Hans minnes sida - www.niklasrosensminnesfond.se som en vän till oss skapat. Tack så jätte mycket. du är guld värd!

helt bisarrt, förlorade min Pappa för snart 5 år sedan och nu min Lillebror. När vänder det för min familj? 



Den 27 Augusti var det dags för Niklas begravning, det värsta jag varit med om. Att behöva ta förväl av sin egen lillebror. Tack för alla som gjorde den till den finaste begravningen någonsin. Och tack för allt stöd och blommor vi fick till vår lilla ängel. Han är värd det finaste som finns. Han är BÄST. <3



Den 29 onde augusti åkte jag och min kära vän till Rhodos. Och det var helt underbart. Jag behövde verkligen det efter allt som hänt. Vi kom hem igen den 5 Semtember. Min lillebror skulle fyllt 9 år den 1 September men då befann jag mig på Rhodos så fick fira honom där nere. Du är saknad bror. Tack för en helt underbar vecka Madde, och för allt stöd jag fick!



Och om 4 dagar är det jul, jag längtar men ändå inte. Första julen utan min lillebror. Julen handlar om familjen och umgänget! Och det är så tomt utan dig Niklas.. Kommer åka till din grav och tända massvis med ljus. <3 Och sen är det nyår, då blir det bara till att ta det lungt! Och den 13 Februari, jo då blir min prins 3 år. gud vad tiden går.. Märks att han börjar bli 3. ojojoj säger jag bara. HAHA! tar nog ett tag innan jag skriver igen. Det är väldigt tungt just nu. Tack för mig. <3




Min älskade son med min Lillebror, <3

Och lite Niklas bilder. <3

 

alla hans blommor. <3

Niklas rum några dagar efter han gick bort. :/

Jag och Niklas. <3

Älskade Lillebror, du är så fin. <3

 

 

Ett nytt år utan dig Lillebror, helt ofattbart. Men i mitt hjärta finns du alltid.. Du är den BÄSTA. <3

Kommentarer
Postat av: Jonna - Luddes mamma

Åh, fina du!

Vad fint du skriver om din lillebror. Kan inte låta bli att gråta. <3

2010-12-20 @ 23:13:31
URL: http://mammanochprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0