091021

Sitter i skolan med de bärbara datororna med rebecka, Josefine & Bianca. Ni är det bästa.. :) Vi slutar 3, men funderar på att ta halv 3 bussen hem med Bianca. För vi har inte haft någon lektion sen halv 12. Vi fick nårga frågor vi skulle gå runt i stan & fråga folk. Vi gick en timme till halv 1 då hade vi hunnit med 7 stycken. Sen gick vi tillbaka hit och sammanställde allt. & nu har man inget att göra. Vill hem & hämta min skatt på dagis.  

Ikväll är det träning för min del. ska bli skit skoj. Vi tränar på konstgräs som jag ÄLSKAR.   Nä nu måste jag stänga ner och jobba vidare..    skriver mer ikväll..


 


                                                                       Puss på er godingar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0