091012

har en sån huvudvärk. Känns som huvudet snart sprängs. Är så trött på allt & alla.  Kan inte var och en bara sköta sig själv och skita i alla andra... Skola imorgon, helgen har gått super förfort.

I fredags åkte vi till Vimmerby vid 1 tiden, när vi kom upp var klockan ungefär 6, och då går vi av bilden och känner kylan slår mot en, vi kollar hur kallt det är och mätaren stod på 2 grader. Jag trodde jag skulle dö så kallt det var där uppe. Tur det finns värme i husvagnen alltså. Riktigt skönt var det sen efter man lagt sig och det var 30 grader varmt i husvagnen... mumsmums.   Lördag var väll inte så lyckad. Niklas hoj gick sönder. och andie blev inte så bra på tävlingen, men blev 2:a totalt i hela sydcupen. Riktigt bra. Niklas blev 11 för att hans hoj gick sönder som sagt. Annras hade han blivit 5. Men ändå super bra för att vara första året Niklas. Lördag kväll åkte vi hem igen, vi stannade på mcdolans i växjö påvägen hem. Riktigt gott efter en hård dag. Vi var hemma rund 22:45. Slängde inte alla saker från husvagen sen skallade jag kudden. Helt färdig var man när man kom hem. Men har ändå varit en rolig helg fast det var SVIIINKAAALLT!!


Idag har inte hänt ett skit. har regnat så har inte kunnat göra så mycket ute. Gick upp runt 9, sen busade vi. sen har vi varit ute en runda u regnet, sen nu ikväll duschade jag & William sen lade han sig vid 7. Men han vaknade nyss så måste gå och titta till honom. Han är förkyld IGEEEN. Så himla jobbigt för honom. Stackars liiiten.  Imorgon är det skolan igen, orkar verkligen inte med läxa. så jävla tråkigt. 




Nä nu skallar jag kudden, GOOODANAAATT.  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0