091005

Ny veckan idag, men denna otroligt tråkiga måndag är snart slut.  Vaknade runt halv 8, tod bussen halv 9 för började ju inte förrän halv 10. Sen plugga satan i skolan eftersom jag varit sjuk en hel del. Men har nästan tagit igen allt nu. slutade 3, tog halv 4 bussen hem med von skoog. Av i blentarp där jag hämtade William. Blevv hämtad av mormor & morfar där sen åkte vi hem till dom och fikade. Halv 6 kom mamma och hämtade oss efter att hon varit på sjukhuset med niklas. När vi kom hem badade Wille och vi mös framför tv:en sen somnade han halv 8. Sen halv 8 till nu har jag pluggat som bara den. Är nästan klar med alla uppgiter, till och med dom som ska vara klara om några veckor. HAHAHA. Jag är duktig jag.  Och nu sitter man här i sin sköna säng, ska snart krypa ner under täcket & sooovaa.   


Imorgon är det match med b-laget som gäller. Vi a-lags spelare fick lov att vara med eftersom vår serie är slut redan. Så hoppas på vinst imorgon (: haha, kanske något mål från min del med!   Till helgen blir dett att åka till Vimmerby med HELA familjen.  Kommer nog bli en kanonhelg det. Längtar redan.


William du är mammas hjärta, du betyder allt för mig.


Nu somnar jag snart. Godnatt & Sovgott snyggingar.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0