091002

Då var det äntligen freedaag, jag älskar helg.  Som sagt så åkte W till sin far igår så är lite ledig. Igår var det även träning för min del. Det gick åt helvete kan jag säga direkt. Så jäkla tråkig träning. Nu sitter man här. har nyss varit & handlat lite till helgen. Ska snart bege oss till svampabanan i tomelilla där vi ska spendera hela helgen med husvagnen. Hoppas verkligen det blir bra väder nu. Så man slipper att dra på sig en massa extra kläder osv! Och sen hoppas jag på en bra placering för min bror. Ska jävlar i det heja fram dig din skit. (:     

Jag har nästan packat klart allt. har fått packa 3 väskor :O Låter mycket men det är inte så mycket. Först en väska med vanliga kläder osv. Sen en väska med mina fotbolls saker som jag ska ha till söndag för det är det match som gäller. får se om vi får kvala upp till div 2 :) Hoppashoppas. Sen en liten väska med mina böcker i. tänkte göra lite läxa mellan heaten också..  Men nu ska jag packa helt klart gför vi sticker klockan 3!    Ni får ha det super. Så skriver jag på söndagkväll igen.


detta är en lite äldre bild på min skönhet. När han fylla 1 (:


Pusss& Kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0