090713

Jaha då är klockan redan halv 4.  Snart är denna tråkiga måndag över!   Längtar tills torsdag och fredag!  Då är det sjöbomarknad.. Någon mer som ska ditt kanske??  
Idag gick man upp vid 10 tiden åt frukost och gick en runda med hunden. Riktigt varmt var det ute då. Sen kom mamma och dom hem och då blev det till att slänga massa skit på släpet som dom nyss körde och slängde. Så nu har man inget att göra mer än att sitta här. Tänker på en viss person hela tiden :O  Helt sjukt! <3


Hannah är i åhus och ska stanna där i 1 vecka! Så det blir ingen sjöbomarknad med min bästa vän inte. Fan ta dig Hannah. Jag saknar dig som attan! Kom hem med dig =)  Och klockan 3 inatt kommer min älskade kusin My hem, efter att ha spenderat 2 veckor på cypern :O <3 FUSK!!!




Vill börja träna igen, men har en veckas uppehåll till. Man skulle träna själv under uppehållet. Men det har inte blivit så mycket träning för min del kan jag ju säga er. hehe!! Men den 21 börjar vi igen. Ska bli så jävla skönt!
Ikväll blir det filmtime för mig. Ska se filmen jag hyrde igår som jag aldrig såg!  HAHA.   Den heter Finding Amanda. Någon som sett den kanske ? Är den bra?



En bild på Willebusen får avsluta detta inlägget!



Ne nu måste jag kila, ska ta och fika lite!   Hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0