8 December 2009

Har knappt tid till att sitta här och skriva längre.. Men gör så gott jag kan!  Spenderar hellre tid med William än och sitter vid datorn till ingen nytta.  Idag har jag varit på min praktikplats och hälsat på. Var superkul. Jättesöt, urgullig barn där är. Ska börja där den 11 Januari och vara där i 4 veckor. Ska bli jättekul att få göra något annat än skolarbete som är så jävla tråkigt. Imorgon blir det skolan igen som vanligt, träffa dom bästa tjejerna och göra tråkiga skoluppgifter.  Nä nu ska jag sluta klaga, min underbara son ligger och sover & jag ska också slänga mig sängen. 

MIN UNDERBARA, VACKRASTE SON!
Ganska nytt foto (:


när han var mindre,


GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0